Apotin Hannu Välimäki: Apotti-järjestelmän käyttäjien täytyy pystyä seuraamaan paremmin omien kehitysehdotustensa edistymistä.

Apotin toimitusjohtaja Hannu Välimäki pohtii blogikirjoituksessaan Apotti-keskustelua kuluvalta vuodelta. Hän kertoo, että julkisen keskustelun myötä hänelle on syntynyt yhä vahvempi kuva siitä, että Apotti-järjestelmän ja sen loppukäyttäjien välinen palauteketju kaipaa kehitystä: järjestelmän käyttäjien pitää pystyä entistä paremmin seuraamaan omien kehitysehdotustensa […]


Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliKeski-Suomen HR-johtajaksi on valittu Eija-Liisa Heikkilä
Seuraava artikkeliKeski-Suomen kestävän kasvun ohjelmalle 11,5 miljoonan euron rahoitus