Apotti kehittää Maisa-asiakasportaalia – Digitaalinen kanava helpottaa neuvolan työtä Helsingissä

Apotin Maisa-asiakasportaalia käyttää Uudellamaalla noin 660 000 henkilöä. Portaalissa voi varata ajan, keskustella sosiaali- tai terveydenhuollon ammattilaisen kanssa viestimällä tai etävastaanotolla, katsoa omia terveystietojaan sekä uusia lääkereseptejä. Lisäksi sen kautta voi tehdä sosiaalihuollon hakemuksia. Digitaaliset ajanvarauspalvelut ovat helpottaneet esimerkiksi Helsingin neuvolan […]


Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliLänsi-Uudenmaan hyvinvointialue liittyy Sarastian osakkaaksi ja linjaa kehitysvammaisten palveluja
Seuraava artikkeliEksoten Santtu Niemi: ”Säästökohteita haetaan yhä, uudelleenorganisoimalla ja tehostamalla”