HUS alkaa julkaista potilastyytyväisyyden NPS-tietoja – tavoitteena hoidon läpinäkyvyys

HUS alkaa maaliskuun lopusta lähtien julkaista potilastyytyväisyyden NPS-tietoja verkkosivuillaan. HUS haluaa tällä lisätä hoidon tyytyväisyyden läpinäkyvyyttä. HUS:n päivystyksen tämänhetkinen NPS +52 ja muiden hoitoyksiköiden +72. Kansainvälisesti vertailtuna esimerkiksi Yhdysvaltojen sairaaloista Mayo Clinic ilmoittaa verkkosivuillaan NPS-luvukseen +5 ja Cleveland Clinic +51 […]


Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliOulu ja PPSHP myivät Työterveys Virta Oy:n osakekannan Pihlajalinnalle
Seuraava artikkeliUrjalan terveyskeskuksen pilottihanke lyhensi kahdessa kuukaudessa hoitoon pääsyä 42 vuorokaudesta alle viikkoon