Kaiku24 sujuvoittaa Kymsoten asiakaspalvelua – yhteydenottoihin vastataan nopeammin

Kymsoten asiakaspalvelu siirtyi Kaiku24:n hoidettavaksi vaiheittain tammikuussa 2022. Uudistuksen tarkoituksena oli vähentää Kymsoten puhelinpalveluiden ruuhkaa ja vapauttaa terveydenhuollon resursseja hoitotyöhön. Yhteydenottoihin on pystytty nyt vastaamaan pääosin heti tai saman päivän aikana. Kymsoten asiakaspalvelu siirtyminen Kaiku24:n hoidettavaksi tapahtui vaiheittain tammikuun aikana. Siirtymisen […]


Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliVaasan sairaanhoitopiirin tilinpäätös alijäämäinen vuonna 2021
Seuraava artikkeliKanta-Hämeen ict-kumppaniksi Kuntien Tiera