Koronapandemia opetti vahvaan potilasohjaukseen terveyskeskuksissa – Aurora Innovationin palvelulla jaetaan puheluita tärkeysjärjestykseen

Pandemian alussa puhelujen määrät terveyskeskuksiin lisääntyivät huomattavasti ja Aurora Innovationin asiakkailta alkoi tulla avunpyyntöjä. Yhtiössä tehtiin ratkaisuja, joilla voitiin ohjata erilaisia puheluita yhä paremmin. Pandemian edetessä puhelujen sisältö on muuttunut. Aluksi kaivattiin koronasta yleistä tietoa, myöhemmin alkoi tulla rokotteisiin liittyviä […]


Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliTHL:n ehdottaa väliaikaista koronapassia hoivahenkilöstölle – STM pitää ehdotusta puutteellisena
Seuraava artikkeliEmeritaprofessori Pirkko Vartiainen: ”Toivon, että politiikka unohtuisi aluevaaleissa ja löydetään sote-kyvykkyydet”