Soite avoimuuden edelläkävijänä: julkaisee asiakaspalautteensa risuineen ja ruusuineen

Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soite kertoo ottavansa radikaalin askeleen kohti avoimuutta julkaisemalla asiakaspalautteensa. Samalla yhtymä aikoo kehittää asiakastyytyväisyyden mittaamista ja kannustaa toiminnan parantamiseen. Soite aikoo julkaista asiakaspalautteen verkkosivuillensa. Mukana ovat avoimesti niin negatiiviset kuin positiivisetkin palautteet. Yhtymä aloittaa ensin julkaisemalla […]


Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliKirsi Leivosta Kilpailu- ja kuluttajaviraston pääjohtaja
Seuraava artikkeliMaakuntatalouden harjoitusneuvottelut käynnistyivät