Sote-integraatiossa johtajilta toivotaan paneutumista palveluprosesseihin ja työntekijöitä osallistavaa johtamista

Sote-integraatiota ja monialaista yhteistyötä koskeneessa selvityksessä todetaan, että toimiva ja tehokas monialainen yhteistyö mielletään asiakaslähtöiseksi toiminnaksi, jossa pyritään vastaamaan asiakkaan tarpeisiin nopeasti ja sujuvasti. Palveluiden monialaisuuden ja yhteen toimivuuden varmistaminen ovat yhtenä keskeisenä painopisteenä Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -ohjelmassa. Hyvinvointialueiden […]


Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliEtelä-Karjalan johtajatehtäviin tuli yhteensä 26 hakemusta, peräti 18 haki hoitotyön johtajaksi
Seuraava artikkeliMuutos hyvinvointialueiden rahoitusta korjaavaan kertakorvaukseen voi tuoda helpotusta säästötavoitteisiin