Tehyn kysely: Hoidon laatuun ollaan tyytyväisiä, mutta valtaosalla on ollut ongelmia hoitoon pääsyssä

Tehyn toimeksiannosta toteutetun kyselyn perusteella sote-palveluiden toimivuuden osalta suurimmat ongelmat löytyvät hoitoon pääsyssä. Peräti 69 prosenttia kyselyyn vastanneista oli kokenut ongelmia ei-kiireelliseen hoitoon pääsyssä. Myös kiireelliseen hoitoon kuten päivystykseen pääsy on tuottanut ongelmia 57 prosentille vastanneista. Erikoissairaanhoidon piiriin kuuluviin palveluihin […]

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliKeski-Uudenmaan aluehallitus hyväksyi 100 miljoonan säästöjä tavoittelevan talousohjelman
Seuraava artikkeliKokoomuksen ehdokas, HUS:n Lasse Lehtonen ohjaisi 200 miljoonaa Kela-korvausten palauttamiseen