Terveysyrityksille laadittiin eettiset ohjeet markkinointiin – asiakkaalle ei saa syntyä epärealistisia odotuksia

Suomen sairaanhoitopiirien johtajat hyväksyivät viime viikon perjantaina ohjeet terveydenhoitopalveluiden markkinoinnin eettisiksi pelisäännöiksi. Sote-uudistuksen ja valinnanvapauden myötä kilpailun odotetaan lisääntyvän eri terveysalan palveluntuottajien välillä. Valinnanvapaus voi parantaa kilpailua ja sitä myötä terveyspalveluiden laatua, mutta kilpailun tulee olla reilua, tiedotteessa kerrotaan. Aluksi toivotaan, […]


Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliTerveysalan ammattiliitoilla huoli, että työsuhdeturvan heikennykset siirtyvät koskemaan myös suurempia toimijoita
Seuraava artikkeliAsiantuntija huolissaan mielenterveys- ja päihdepalveluiden kohtalosta sote-uudistuksessa