THL yhdenmukaistaa yhdessä hyvinvointialueiden kanssa sote-palveluista kerättävän asiakaspalautteen

Sosiaali- ja terveyspalveluissa ei ole tähän mennessä ollut yhtenäistä tapaa kerätä asiakaspalautetta. Kyselyitä on tehty monin erilaisin kirjavin tavoin. THL.n ja hyvinvointialueiden tavoitteena on, että asiakaspalautetta aletaan kerätä yhtenäisellä ja asiakaslähtöisellä tavalla koko maassa. THL on julkaissut työpaperin, jossa kuvataan […]


Vain tilaajille

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tutustu Hoiva&Terveys Sote -palveluun
maksutta, ilman velvoitteita

Edellinen artikkeliVantaa ja Keravan strategiassa korostetaan tiedolla johtamista ja palvelujen vaikuttavuutta
Seuraava artikkeliHUS:n henkilöstön tyytyväisyys johtamiseen on hieman parantunut